včetně adresáře a řízení zákazníků

helloCash vám poskytuje rozsáhlé funkce pro správu vaší firmy a podporuje vás tak při dosahování vašich kroků v celkovém hotovostním řešení.

Jasnost je všechno

Vytváření nových zákazníků a správa stávajících zákazníků je dětskou hrou na helloCash. Správa zákazníků je integrována do celého pracovního toku helloCash. Na stránce s přehledem vidíte na první pohled počet svých zákazníků. Zde se zobrazí i vaši noví zákazníci. Zvláštností je dokonce jezdec k narozeninám vašich zákazníků - nic jednoduššího, než je překvapit k narozeninám pozdravem nebo speciální nabídkou. Věrnost zákazníků je důležitá a helloCash je na vaší straně.

Efektivní řízení zákazníků

Správa zákazníků helloCash je vybavena řadou užitečných funkcí. helloCash klade velký důraz na srozumitelnost, takže můžete přistupovat k nejdůležitějším informacím pomocí několika kliknutí kdykoli. V adresáři zákazníků můžete jasně zobrazit všechny informace a kontaktní informace o svých zákaznících.

Jaký byl celkový obrat se zákazníkem x? Měl bych mu opravdu dát slevu? Žádný problém, nechte zobrazit všechny faktury jednotlivým zákazníkům a helloCash automaticky vypočítá předchozí celkový prodej, na první pohled, bez kliknutí nebo velkých přepočtů.

společnost helloCash si také myslí, co se týče řízení zákazníků, které funkce skutečně potřebujete ve svém každodenním podnikání. Zjednodušená a efektivní, správa zákazníků je prezentována na palubní desce a bez námahy poskytuje všechny potřebné informace.

Údaje o zákaznících a seznam zákazníků jsou tak jasně navrženy a přizpůsobitelné vašim vlastním kritériím, abyste vždy mohli sledovat své zákazníky a transakce, které provedli. Bez ohledu na to, zda si přejete vytvořit nového zákazníka, chcete upravit stávajícího, všechny funkce jsou snadno dostupné ze stránky s přehledem zákazníků a jsou okamžitě aktualizovány ve všech oblastech elektronického registru.