Protože jen více také více je

Geniální funkce, které usnadňují váš pracovní život.

Základní funkce

Bez ohledu na to, v jakém odvětví se nacházíte a jaké množství faktur vystavujete: Pokladna helloCash má pro každé podnikání to správné řešení.

Dozvědět se více

Export

Různé možnosti exportu, pro další zpracování v účetních programech.

Dozvědět se více

včetně adresáře a řízení zákazníků

Spravujte celou zákaznickou základnu a sledujte Vaše nejlepší zákazníky - kdo jsou, jak často nakupují a kolik přispěli k Vašemu podnikání.

Dozvědět se více

Platba kartou

Zvyšte objem svého prodeje a přijímejte platby kartou pomocí helloCash a POS terminálu SumUp připojených k smartphonu nebo tabletu.

Dozvědět se více

včetně adresáře a řízení zákazníků

Kdy byly vydány jednotlivé faktury? Jakým zákazníkům? A která z faktur je stále neuhrazená? Tyto otázky si můžete zodpovědět v sekci Správa dokladů!

Dozvědět se více

Individuální nastavení

Přizpůsobte si Vaši pokladnu díky širokým možnostem jejího nastavení.

Dozvědět se více

pro tablet a smartphone

S naší aplikací máte vždy přístup k Vaší pokladně, i když jste na cestách. Můžete také těžit z možnosti požívání mobilní tiskárny s připojením přes Bluetooth! K dispozici pro Android a iOS.

Dozvědět se více

Nezávislá na platformě

Všechna data jsou vždy synchronizována a lze k nim přistupovat odkudkoliv. Bez ohledu na to, jaké zařízení používáte, nebo kde se nacházíte.

Dozvědět se více

Zaměstnanci - systém správy a autorizace

Poskytněte zaměstnancům přístup pouze k té části pokladního systému, kterou potřebují pro svoji práci.

Dozvědět se více

Správa zboží / Inventura

Spravujte Vaše skladové zásoby s helloCash - správa zboží.

Dozvědět se více

Dodací listy a nabídky

Vytvořte dodací listy a nabídky šité zákazníkům na míru.

Dozvědět se více

API

Naše API helloCash lze bezplatně použít pro integraci rozhraní až do odvolání a nabízí mnoho užitečných způsobů, jak spravovat Vaši pokladnu.

Dozvědět se více

Má helloCash funkce, které potřebujete?

Základní funkcí registrační pokladny je vydávání dokladů zákazníkům a předávání dat finančnímu úřadu. Pokladna toho ale může umět mnohem více a usnadnit vám tak vaši práci. Možná už pak pro své podnikání ani nebudete další programy potřebovat, takže také ušetříte náklady. Aplikace helloCash funkce navíc rozhodně má a možná vás překvapí, co všechno s ní snadno zvládnete. Zahrnuje například online kalendář pro snadné vytváření rezervací, statistiky, CRM systém, přehledy o neuhrazených fakturách, vytváření nabídek i dodacích listů a další funkce. O nich se více informací dozvíte v tomto textu. A pokud by vám nějaká funkcionalita chyběla, na konci článku se dozvíte, jak je možné si požádat o vytvoření na míru přesně podle vašich potřeb.

Všechny funkce naleznete přehledně uspořádáné v levém menu aplikace helloCash. Některé z nich, konkrétně kalendář, dodací listy a nabídky, musíte před používáním aktivovat kliknutím na Produkty v horní liště a pak na tlačítko Aktivovat u příslušné funkce.

Správa zboží a služeb

Sami si zvolte, jak se vaše zboží a služby budou v pokladně zobrazovat. Nastavit můžete také kategorie a podkaterogie a další parametry jako je cena, DPH, popis nebo třeba fotografie. Pomocí individuálního třídění můžete čadit zboží a služby dle vaší potřeby. Díky téo funkci můžete snadno vytvořit podkladypro inventarizaci. Více instrukcí ke správě služeb najdete v následujícím videu.

Přehled tržeb

Líbilo by se vám mít přehled o denních tržbách každý den emailem? I tohle je možné nastavit v menu pod názvem Denní přehled tržeb. Pokud potřebujete informaci o tržbách předat někomu dalšímu, můžete si celý přehled vyexportovat ve formátu CSV nebo PDF a jednoduše pak odeslat.

Správa poukazů

Velmi oblíbené především u služeb jsou slevové poukazy. Pro usnadnění jejich správy byla vytvořena tato funkce, kterou najdete v levém menu aplikace. Přehledně uvidíte seznam všech poukazů i ty, které jsou stále otevřené. Každý poukaz automaticky obdrží svůj unikátní kód, čímž se zamezí případným podvodům.

Správa vztahů se zákazníky (CRM)

Řízení vztahů se zákazníky vám může pomoci například prohloubit vztahy se současnými zákazníky a tím získat nové zakázky. V levém menu aplikace hledejte tento nástroj pod názvem Zákazníci. Po rokliknutí zde uvidíte vaše nové, pravidelné i TOP zákazníky. Můžete také využít informaci o narozeninách a své zákazníky tak potěšit třeba dárečkem v podobě slevy na vaše produkty nebo služby v den jejich narozenin. Zjistíte zde také jaké byl celkový obrat pro jednotlivé zákazníky a můžete pak sami vyhodnotit jakou slevu jim budete chtít poskytnout.

Pokladní kniha

Do pokladní knihy se automaticky zaznamenávají příjmy z vašich prodejů. Jakýkoliv jiný příjem, nebo výdaj můžete přidat pomocí tlačítka příjem/výdaj. Aktuální stav pokladny zjistíte ve shrnutí v pravé části. Žádné další programy už nepotřebujete. Stav pokladny zaznamená v helloCash funkce Pokladní kniha.

Statistiky

Sledování trendů ve vašem podnikání vám může pomoci zjistit, jak úspěšné byly vaše reklamní kampaně nebo zavedená opatření. Funkce statistiky zobrazí vaše tržby v grafech. V levém menu je najdete pod položkou přehledy. Filtrovat můžete podle různých období, zboží a služeb, zaměstanců, nebo způsobů platby.

Neuhrazené doklady

V levém menu hledejte položku Neukrazené doklady a ihned zjistíte stav vašich pohledávek. Jedním kliknutím pak můžete odeslat upomínku zákazníkům, kteří jsou se svou platbou v prodlení. Pokud zákazníkům umožňujete platbu se splatností, pak tuto funkcionalitu určitě oceníte. Podrobnější informace o funkci neuhrazené doklady najdete zde.

Možnosti exportu

Možná budete používát ve vaší firmě nějaký další software, do kterého byste potřebovali nahrát data z aplikace helloCash. Nebo budete chtít poslat podklady k závěrce vaší účetní. Ať už potřebujete jakákoliv data, slouží k tomu funkce export. Data můžete exportovat ve formátech CSV a PDF. V souboru PDF si můžete nastavit jaká data chcete zahrnout.

A nyní se dostáváme k funkcím, které je nutné před používáním aktivovat. Jde o kalendář, nabídky a dodací listy. Aktivace je jednoduchá a jde o pouhých pár kliknutí. Poté už se nové fuknce objeví v levém menu a můžete je začít využívat. Nejprve klikněte na Produkty v horní liště a pak vyberte příslušnou funkci, kterou chcete používat. Dokončete kliknutím na Aktivovat.

Kalendář

Kalendář, který můžete vložit přímo na vaše webové stránky a online v něm spravovat vaše objednávky se může hodit všem podnikatelům, kteří nabízejí služby. Tato helloCash funkce se spustí kliknutím na oranžové tlačítko Produkt, pak už v levém menu uvidíte záložku Online kalendář. Váš zákazník si termín zarezervuje během minuty ve čtyřech snadných krocích. Může si pak vybrat nejen službu a termín, ale také zaměstnance, ke kterému by se rád objednal. Přečtěte si více o online kalendáři.

Dodací listy

Dodací list by měl váš zákazník obdržet společně s dodaným zbožím. Můžete je vytvářet přímo v aplikaci helloCash. Dodací list vytvoříte v PDF, které se uloží do složky dodacích listů a můžete ho zákazníkovi poslat emailem. Kliknutím na tlačítko Podpis můžete zaznamenat do systému, že daný dodací list byl zákazníkem při převzetí zboží podepsán. Je také možné z dodacího listu vytvářet faktury.

Nabídky

Pro využívání této funkce, si ji musíte nejprve aktivovat. To uděláte kliknutím na tlačítko Produkty a Aktivovat Funkce nabídky. Nabídku teď můžete vytvořit jednoduše přímo v pokladním systému helloCash. Snadno ji pak přeměníte v doklad (účtenku nebo fakturu). A pro vás to opět znamená, že se obejdete bez dalších programů a vše zvládnete pomocí aplikace helloCash. Funkce nabídka je jednou z těch, které byly vytvořeny na přání. Máte také speficiké požadavky? Stačí napsat, jaké funkcionality byste ocenili. Čtěte dále.

Rozhodněte, které helloCash funkce pro vás vyvineme!

Také vy máte možnost navrhnout 3 nové funkce, které byste využili jako součást helloCash. Anebo hlasujte pro funkce navržené jinými uživateli zde.

Zvládněte helloCash funkce díky našim video návodům

Nevíte si rady s nastavením některých funkcí helloCash? Mohou vám pomoci návodná videa na našem helloCash YouTube kanálu.

ZDE SE MŮŽETE ZAREGISTROVAT A ZDARMA VYUŽÍVAT POKLADNÍ SYSTÉM HELLOCASH

Inspiroval vás tento příspěvek k návrhu nových funkcí? Neváhejte se s námi o své nápady podělit na: Nové funkce helloCash – hlasování

Máte dotazy ohledně helloCash? Neváhejte nás kontaktovat na: Bezplatné telefonní lince: 226 289 900 nebo na e-mailu: info@hellocash.cz Anebo na facebooku: helloCash Česko