Odpověď zní: ANO. S helloCash můžete vytvářet doklady, které jsou v souladu se zákonem o eet během několika vteřin.A co je na helloCash úplně nejlepší, získáte eet registrační pokladnu bez měsíčních poplatků!

Následující video vám v několika jednoduchých krocích ukáže, jak nastavit EET ve vaší registrační pokladně helloCash:

K nastavení eet u helloCash budete potřebovat následující údaje:

  • Číslo provozovny (získáte u finanční správy);
  • DIČ vztahující se k vašemu podnikání.

Váš certifikát musí být v elektronické podobě. Pokud nevíte jak certifikát získat, tyto dva kroky vám ukáží cestu …

  1. krok: žádost o autentizační údaje k EET

Před začátkem evidence tržeb musíte zažádat o autentizační údaje. Existují dvě možnosti:

eet daňový portál

Autentizační údaje slouží k přístupu na společné technické zařízení správce daně, umožňující poplatníkovi správu certifikátu pro evidenci tržeb a údajů pro správu evidence tržeb.

  1. krok: získání certifikátu k evidenci tržeb

Na základě těchto autentizačních údajů můžete získat 1 nebo více certifikátů pro evidenci tržeb. Certifikáty slouží k autentizaci datových zpráv. Před získáním certifikátu máte povinnost oznámit finanční správě údaje o provozovnách, prostřednictvím kterých provádíte činnosti, z nichž plynou evidované tržby, nebo v nichž přijímáte evidované tržby. To zahrnuje také vaše internetové stránky, na kterých jsou nabízeny vaše produkty nebo služby. Počet certifikátů závisí plně na vašich potřebách a rozhodnutí.