EET se rozumí povinnost prodávajícího evidovat tržby a vystavit zákazníkovi účtenku, která splňuje kritéria stanovená zákonem o EET. Pokud používáte, nebo uvažujete používat pokladní systém helloCash, mužete být klidní, protože vaše účtenka bude všechny důležité náležitosti obsahovat a ještě nabídne několik kreativních možností navíc.

Jaké náležitosti by tedy každá účtenka v souladu se zákonem o elektronické evidenci tržeb měla mít?

  • fiskální identifikační kód (FIK),
  • své daňové identifikační číslo (DIČ),
  • označení provozovny, ve které je tržba uskutečněna,
  • označení pokladního zařízení, na kterém je tržba evidována,
  • pořadové číslo účtenky,
  • datum a čas přijetí tržby nebo vystavení účtenky, pokud je vystavena dříve,
  • celkovou částku tržby,
  • bezpečnostní kód poplatníka (BKP),
  • údaje o evidované tržbě zaslat datovou zprávou správci daně nejpozději do 5 dnů od uskutečnění evidované tržby,
  • není povinnost na účtence uvádět fiskální identifikační kód.

vzorová EET účtenka
Zdroj: http://www.etrzby.cz

Nastavení vzhledu účtenky v helloCash

Přihlaste se do probramu BookGoodLook. V základním panelu po levé straně přejděte na: Pokladna -> Nastavení -> Obecné -> Účtenka

Zde máte možnost nastavit:

  • Šířku dokladu – podle šířky pásky ve vaší tiskárně
  • Hlavičku dokladu – zvolte údaje o vaší firmě, které jsou viditelné v hlavičce dokladu
  • Velikost písma pro název firmy
  • Typ písma pro název firmy
  • Údaje v zápatí – například zpráva pro vaše zákazníky
  • Logo na účtence – můžete nahrát obrázek vlastního loga

Nezapomeňte Vaše nastavení uložit a zároveň si můžete prohlédnou náhled Vaší účtenky:

ukázka helloCash účtenky
Podobně můžete specifikovat vzhled PDF faktury: Pokladna -> Nastavení -> Obecné -> PDF

Máte další otázky ohledně helloCash? Jsme vám vždy k dispozici na:
Bezplatné telefonní lince: 226 289 900
nebo na e-mailu: info@hellocash.cz
Anebo na facebooku: helloCash zákaznická podpora