Vaše pokladní kniha helloCash nyní s vylepšenou funkcí stornování plateb a dokladů


 

Zde v helloCash se snažíme neustále zjednodušovat a rozšiřovat funkčnost naší registrační pokladny. Vaše nápady a podněty nás inspirovali k rozšíření funkce STORNA DOKLADŮ. Nyní máte možnost zvolit si, zda stornovaná částka má, nebo nemá, být zahrnuta ve Vaší pokladní knize.

Pokladní kniha a její význam

POKLADNÍ KNIHA zobrazuje veškeré pohyby ve Vaší pokladně: přijaté platby (platby platební kartou, platby z otevřeného účtu, platby poukazem i hotovostní platby), storna plateb a dokladů, i následný aktuální zůstatek v závislosti na provedených transakcích.

Storno objednávky a dokladu

Pokud nyní kupující požádá o vrácení peněz a storno objednávky, máte možnost aktualizovat hotovostní zůstatek Vaší pokladny. Můžete si zvolit, zda stornovaná transakce má být zahrnuta do pokladní knihy, nebo nikoliv. Tedy, zda stav zobrazované hotovosti v pokladní knize má, nebo nemá, být snížen o stornovanou částku. (Nová funkce se týká všech stornovaných bezhotovostních plateb. Nevztahuje se na storno plateb v hotovosti)

 

Zde je stručný návod, jak nová funkce storna v pokladní knize funguje:

1, Po přihlášení klikněte na panel POKLADNÍ KNIHA v panelu Rychlý přístup:

 

2, Aktuální zůstatek se zobrazuje v pravém dolním rohu Vaší pokladny:

 

3, Klikněte na transakci, kterou potřebujete stornovat a klikněte na nabízenou možnost: STORNOVAT

 

4, Nová funkce Vám nabídne možnost zvolit, zda si přejete zahrnout danou transakci do Vaší pokladní knihy, či nikoliv:

 

5, Pokladní kniha následně zobrazí aktuální stav Vaší pokladny v závislosti na provedeném úkonu a zvolené možnosti:

Doufáme, že tato nová funkce se u Vás shledá s úspěchem a bude úspěšně využívána!

 

Klikněte zde, pokud si chcete přečíst o dalších funkcích našeho pokladního systému.

V případě jakýchkoliv dotázů nás neváhejte kontaktovat zde.

Chcete přejít do Vašeho účtu? Klikněte zde.

Znáte již náš online obchod? Poznejte jej!

 

Zpět