V dnešním příspěvku vás seznámíme s jednou z hlavních funkcí pokladního systému helloCash, zaměříte totiž na vytváření a správu účtenek.

Brzy zjistíte, že s naším pokladním systémem můžete vytvářet a uspořádat všechny své účtenky během několika kliknutí. Přihlaste se do helloCash, a pojďte si s námi vyzkoušet vytvořit testovací účtenky.

Po přihlášení do helloCash budete automaticky přesměrováni na stránku s hlavním přehledem. Pro vytvoření účtenky můžete zvolit jeden z následujících způsobů:

  • kliknete na odkaz na obrázku níže,
  • najdete si tlačítko „vytvořit doklad“ v menu po levé straně.

vytvořit doklad

Na pravé straně obrazovky se zobrazí všechny vaše služby a zboží. Zboží nebo službu, kterou hledáte najdete v kategoriích a podkategoriích přesně tak, jak jste je připravilli v nastavení zboží a služeb. Pak už stačí kliknout na jednu z nich a přidat ji do přehledu na levé straně obrazovky. Máte také možnost měnit množství služeb / zboží.

kategorie zboží a služeb

Vybrané zboží, nebo služby můžete modifikovat pomocí tlačítka „Upravit“ (oranžové tlačítko) služby nebo zboží. Můžete například upravovat množství, uplatnit libovolnou slevu na vybrané zboží nebo službu, změnit procento DPH, zvýšit nebo snížit cenu a změnit název prodávané položky.

upravit službu / zboží

Nyní se společně podíváme na tlačítka ve spodní části stránky. Máte-li skener, můžete jednoduše skenovat položky tak, aby je helloCash mohl identifikovat a přidat je do přehledu zboží. Tlačítko „Vymazat vše“ vymaže všechny vaše vložené položky. A tlačítko „Zaparkovat“ vám umožní uložit připravený účet a následně jej vyhledat a dokončit platbu až bude zákazník připraven.

funkce účtenky

Například pokud provozujete kosmetický, nebo kadeřnický salón a obsluhujete několik zákazníků najednou, budete moci na dané účtence přidávat služby a / nebo zboží. Až bude zákazník připraven platit, kliknutím na tlačítko „Otevřít“ vyberete příslušný účet a dokončíte platbu.

tlačítko zaparkovat

Chcete-li pokračovat v platbě, klikněte na tlačítko „Platba“. V okně, které se vám otevřete se vám nabídnou další možnosti nastavení, jako například jméno zaměstnance, který platbu provádí, nebo si můžete vybrat profil zákazníka z vaší helloCash databáze CRM (Zákazníci). Zvolte způsob platby a potvrďte vytvoření účtenky, faktury v PDF, odeslání účtenky e-mailem nebo prostřednictvím aplikace WhatsApp.

platba účtenky

Chcete-li se zpětně podívat na přehled o všech účtenkách, jednoduše v menu po levé přejeďte na „Pokladna“ a následně klikněte na odkaz „Správa dokladů“. Kliknutím na jeden z nich se na obrazovce zobrazí několik možností. Vybranou účtenku zde můžete buď smazat, vytisknout, uložit ji, nebo opět odeslat e-mailem.

spravovat doklady

Abychom vám začátky s helloCash co nejvíce usnadnili, vytvořili jsme pro vás video návod, který popisuje výše uvedené kroky. Podívat se na něj můžete přímo zde:

Vytváření účtenek s pomocí helloCash pro vás ode dneška bude hračka!

Váš tým helloCash.